Lider przywódcą autentycznym
– teraz TY będziesz inspiracją dla innych

Co zapewnia bycie liderem angażującym?

  • zwiększona efektywność (PODNOSI EFEKTYWNOŚĆ I WYNIKI FINANSOWE FIRMY A TAKŻE POZYCJĘ W NIEJ)
  • wyższą satysfakcje pracowników i klientów (efektywniejsze dotarcie do swoich pracowników i klientów)
  • lepsze zarządzanie (lepsze zarządzanie biznesem i zespołem pracowników)
  • dodatkowe korzyści (przekłada się na dodatkowe korzyści poza pracą, w domu i w życiu osobistym)

Do kogo skierowany jest program ?

MODUŁ I

Osobowość lidera

moduł 1 to praca na twoim potencjale, na tym co w Tobie najlepsze, odkryjesz ponownie swoje wartości uświadomione i nieuświadomione, poznasz błędy menedżerskie oraz sposoby radzenia sobie w sytuacji konfliktów z zespołem lub klientami. Zależy nam na tym abyś nadal pozostawał sobą, był w zgodzie z własnymi wartościami, był szczery autentyczny i prawdziwy.

Poruszane zagadnienia:

  • Mądrość lidera,
  • Etyka przywództwa,
  • Uświadomione błędy pierwszym krokiem zmiany,
  • Od motywacji-do zaangażowania,
  • Filary pewności siebie,
  • Styl wywierania wpływu na innych.

MODUŁ II

Wiedza, umiejętności i kompetencje lidera

w module 2 poznasz sprawdzone wzorce światowych przywódców, dowiesz się jakie czynniki powodują że za jednym liderem podążają a za innym wcale. Poznasz sposoby i techniki angażowania, abyś nie musiał motywować, dowiesz się jak zarządzać różnorodnością w środowisku wielokulturowym i jak zarządzać talentami w środowisku wielopokoleniowym oraz jak odkryć i wykorzystać ukrytą wiedzę w organizacji.

Poruszane zagadnienia;

  • Przegląd światowych stylów przywództwa (kwerenda literatury),
  • „A oni ciągle na smartfonie” -jak problemy przekuć w atuty?
  • Zaangażowanie narzędziem budowania zespołów XXI wieku,
  • Dzielenie się wiedzą jako najważniejszy proces zarządzania wiedzą

MODUŁ III

Postawa lidera

w module 3 kształtujemy Twoją postawę, pracujemy nad tym, jak inni Cię teraz odbiorą, jak pokazać to, że niekoniecznie masz się zmienić, lecz wykorzystujesz niewykorzystane dotąd umiejętności i postawy. Przekonasz się jak bycie przywódcą zgodnym z własna osobowością może uczynić z Ciebie wyjątkowego lidera.

Poruszane zagadnienia;

  • Metody i techniki wywierania wpływu,
  • Indywidualny styl wpływania na innych,
  • Twarde i miękkie delegowanie zadań,
  • Narzędzia zmiany perspektywy i przekonań,
  • Kreatywne narzędzia pracy z zespołem.

Lider wiedzy:

  • rola liderów w procesie zarzadzania wiedza,
  • rodzaje wiedzy,
  • procesy i poziomy zarzadzania wiedzą,
  • formy i metody dzielenia się wiedzą


 

Zespół Ekspertów:

Damian

Damian Michalik – MBA. Trener biznesu, mentor coach ACC ICF
z praktyką coachingową ponad 1700h. Menedżer, nauczyciel akademicki, na kierunkach m.in. doradztwo zawodowe, coaching oraz zarządzanie procesowe.
Praktyk z 24 letnim doświadczeniem. Członek zarządu ICF Polska 2016, interesuje się innowacyjnym rozwojem przedsiębiorstw w połączeniu z rozwojem osobistym.
Ekspert Urzędu Marszałkowskiego w nst. dziedzinach: Rynek prac i samozatrudnienie. Przystosowanie do zmian przedsiębiorstw i pracowników.
Kompetencje i kwalifikacje kadr pracowniczych przedsiębiorstw sektora MŚP.

 

Paweł Nierodka

dr Paweł Nierodka – Trener biznesu, doktor nauk humanistycznych,
specjalista z zakresu m.in. etyki biznesu, etyki w zarządzaniu.
Wykładowca uczelni wyższych na kierunkach m.in. zarządzanie, logistyka, informatyka; wykładowca etyki biznesu,
etyki w zarządzaniu, etyki, filozofii, socjologii, pedagogiki, antropologii kultury.
Swoje doświadczenie zdobywał ucząc praktyków.
Ma zrealizowanych przeszło 4 000 godzin wykładowo-ćwiczeniowych.
Autor licznych publikacji naukowych z zakresu filozofii i etyki.

 

Jan Klimek

prof. dr hab. Jan Klimek – Dyrektor Instytutu Przedsiębiorstwa,
pracownik naukowo-dydaktyczny Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Wiceprezes Związku Rzemiosła Polskiego, Prezes Izby Rzemieślniczej w Katowicach,
członek Europejskiego Komitetu Ekonomiczno-Społecznego w Brukseli.
Interesuje się funkcjonowaniem i nowoczesnymi metodami zarządzania w organizacjach gospodarczych.
Członek Rady Dialogu Społecznego.
Autor licznych publikacji, przede wszystkim z zakresu rozwoju przedsiębiorczości, innowacji i rozwoju osobistego.
Współtworzył i kierował polsko-szwajcarskim projektem wspierania przedsiębiorczości w Polsce.

 

Łukasz Hawryluk – Dyplomowany coach, trener sprzedaży, menedżer, handlowiec, socjolog,
absolwent Uniwersytetu Śląskiego.
Absolwent studiów podyplomowych „Coaching jako efektywne wsparcie nowoczesnego zarządzania”.
Praktyk z 15 letnim doświadczeniem. Ekspert w dziedzinie sprzedaży w obszarach B2B, B2C.
Realizuje projekty dla firm produkcyjnych, usługowych i handlowych z branży sprzedaży bezpośredniej,
biżuterii modowej, medycznej, gastronomicznej, finansowej opracowując standardy obsługi klienta,
prowadząc coaching i trening w terenie, organizując szkolenia sprzedażowe dla pracowników
współpracujących firm, budując struktury sprzedażowe dla nowych produktów.

 

Izabela Michalik

Izabela Michalik – Nauczyciel akademicki, doradca zawodowy i biznesowy, menedżer.
Praktyk z 16 letnim doświadczeniem. Interesuje się wpływem edukacji na rozwój przedsiębiorstw.
Ekspert Urzędu Marszałkowskiego w nst. dziedzinach: Otoczenie biznesu, Profesjonalizacja IOB.
Aktywność zawodowa osób pozostających bez zatrudnienia, adaptacyjność. Rynek pracy i samozatrudnienie. Przystosowanie do zmian przedsiębiorstw i pracowników.
Edukacja. Kompetencje i kwalifikacje kadr pracowniczych przedsiębiorstw sektora MŚP.
Infrastruktura edukacyjna.

 

Jarosław Michalik

Jarosław Michalik
Jarosław Michalik – Android Developer. Student University of Science and Technology w Krakowie.
Android mentor w jaksiemasz.care pomaga studentom w nauce kodowania oraz wspiera projekty społeczne.
Przedstawia liderom narzędzia podnoszące jakość codziennej komunikacji z zespołem przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii, a także rozwiązania wspomagające zarządzanie zespołem i projektem.